Adrian Chirca

Pandemia Coronavirus modifica cu siguranta tot ce stim despre 2020. In timp ce guvernele se bat pe echipamente de protectie si declaratii cu privire la controlul asupra virusului, noi vedem schimbari la nivelul rutinei, dar si in ceea ce priveste afacerile si mediul digital.Pentru ca, probabil din punct de vedere social aveti deja surse de unde sa va luati datele, in articolul asta o sa va prezint situatia din punct Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

Rutina si exercitiul fac bine. Am tot specificat asta pe blog si pe Facebook si sunt de parere ca ele pot deveni foarte rapid fundatia unor obiceiuri creatoare, chiar profitabile.  Orice munca depusa constant si care are o strategie in spate poate deveni o afacere de succes. Da, chiar si online. Dar, ca orice lucru care iti poate dezvolta anumite abilitati, rutina poate deveni rapid o cusca imaginara. Sa luam Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

Daca te pasioneaza promovarea online sau vrei si tu sa inveti mai multe despre afacerile online poti incepe de aici. Salut, de fapt nu vreau sa iti vand nimic, dar uite aici niste produse noi.Nu, nu ne cunoastem, dar avem destul timp dupa aia. Ca sa nu-mi uit vorba…iti plac produsele mele?In fine, nu stiu daca chiar vrei sa cumperi de la mine, ai ajuns pe site din greseala sau Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

Constat frecvent ca discutiile despre optimizarea SEO a unui site detin inca un rol important cand vine vorba despre un business online. Nu vreau sa intru in acest articol in detalii legate de SEO, dar as vrea sa spun pe scurt ca: este necesar sa ai un site optimizat din punct de vedere al structurii; optimizarea SEO nu te aduce pe primul loc in cautari; optimizarea SEO on site este Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

Truc #1 Continut si butoane personalizate CTAUn site are mii de elemente si fiecare dintre ele are rolul lui. Orice element, orice pagina trebuie sa aiba o pozitie si un rol bine stabilit, dar butoanele ar trebuie sa sugereze clar care este actiune ce trebuie intreprinsa.In fond, daca vizitatorul ajunge pe o pagina si nu stie de are de facut, cum ar putea sa se descurce si sa cumpere in Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

Undeva prin 1948 un fost absolvent de Harvard ajuns intre timp profesor a adus in prim plan termenul de „marketing mix„. Pe scurt, Neil Borden a plecat de la premiza ca, daca cunosti bine audienta si comportamentul cumparatorului, poti concepe un plan de marketing in asa fel incat poti ii influenta decizia de cumparare. Teoria a fost aplicata cu succes de-a lungul timpului, dar o data cu era digitala solutiile Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

Pozitia in Google depinde de un algoritm complex care raspunde zilnic la 4 miliarde de cautari. Un algoritm care se modifica de 500 de ori pe an si care ia in calcul peste 200 de factori inainte de a afisa rezultatele. In aceste conditii este imposibil sa tii pasul cu modificarile si cu atat mai mult sa iti adaptezi strategia SEO. Totusi, exista solutii prin care poti sa „influentezi” cautarile Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

Imaginati-va un pescar pe malul unui lac aruncand zece lansete deodata. Langa el mai sunt 100 de pescari care fac acelasi lucru. Rezultatul actiunilor lor poate fi usor banuit si depinde doar de momeala folosita, tehnica si rabdare. Poate suna improbabil, dar exact asa se intampla acum cu brandurile, cu bugetele lor de advertising si cu consumatorii. Principii noi de marketing digital militeaza pentru imbunatatirea experientei online si depun eforturi Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

In ziua de azi orice interactiune este dominata de viteza. Internet mai rapid, telefoane mai rapide, plati contactless. Nu exista domeniu care sa nu fi inteles cat de mult le place clientilor sa cumpere rapid si ca, in permanenta goana dupa viteza, determina o imbunatatire a experientei de cumparare. Raportat la sud-estul Europei, romanii sunt in topul celor care resimt presiunea timpului petrecut la cumparaturi. Orice incursiune offline inseamna ore Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL

Adrian Chirca

Asa cum spuneam intr-un articol anterior, o etapa importanta in a porni o afacere online este sa incepi de la brand. Brandul este cel care iti reprezinta afacerea online, te defineste prin numele de domeniu ales si te va ajuta ulterior sa cresti baza de clienti. Brandul ar trebui sa fie cel care iti acapareaza toata energia si sa o retransmita clientilor tai din online. Am mai zis asta si Citeste mai mult

CITESTE ARTICOLUL