PRIMUL LUCRU PE CARE AȘ FI DORIT SĂ-L ȘTIU CÂND AM ÎNCEPUT SĂ CREEZ CONȚINUT ONLINE

Cum să scrii un Lead Magnet eficient în 5 pași (și de ce să nu mai amâni asta)

NU MAI CĂUTA SOLUȚII SĂ AJUNGI VIRAL PRIN CONȚINUTUL PE CARE ÎL CREEZI ȘI FOLOSEȘTE O SCURTĂTURĂ TESTATĂ ȘI FUNCȚIONALĂ CA SĂ ÎȚI ATRAGI AUDIENȚA POTRIVITĂ.

PLUS CĂ TE ÎNSCRII LA NEWSLETTER PENTRU CONȚINUT EXCLUSIV!

Probabil ca ai auzit tot mai des cat de mult conteaza sa ai o lista de leaduri si ce minuni poti face cu email marketing.

Dar, cum creezi o lista cand esti la inceput si cum ii faci pe oameni sa se inscrie fara sa simta ca e "spam"?

Afacerea ta are nevoie de o lista sa treaca la urmatorul nivel, dar cum exact o construiesti? Ei bine, asta o sa afli aici. 

Asa eram si eu acum 3 ani. Aveam ZERO abonati, iar acum am cateva mii de leaduri in listele mele. Asa am inceput si eu.  

Dar am descoperit cum un lead magnet eficient iti poate transforma afacerea peste noapte - la propriu.

Descopera in 5 pasi cum sa concepi un lead magnet eficient care sa atraga leaduri calificate in lista ta de email.

GHID GRATUIT CA SĂ AI O AUDIENȚĂ CARE SĂ CUMPERE

Ghidul tău către un lead magnet eficient 

Ca să construiești o lista de clienți, ai nevoie să îi atragi cu ceva. Un lead magnet. Stai, ce este un lead magnet? Nu ai unul? Nu știi ce ar trebui să conțină? Super, tocmai ai descoperit cum să concepi unul în doar 5 pași!

UN GHID PE CARE TREBUIE SĂ ÎL AI

Daca vrei și tu să...

+ Creezi o listă de abonați care să își dorească să cumpere de la tine

+ Nu te mai chinui să afli ce ar trebui să conțină un lead magnet eficient

+ Obții cel mai bun ROI din campaniile tale de Facebook de lead generation

+ Nu mai lași afacerea ta la mâna algoritmilor din social media

SCURT ȘI LA OBIECT

Uite ce vei găsi în acest ghid

  • 5 pași pe care să îi urmezi ca să concepi un Lead Magnet care să atragă audiența interesată de serviciile tale
  • Recomandarea mea să creezi un titlu bun în 3 minute (după ce am creat câteva zeci de lead magnets știu ce funcționează)
  • Ce greșeli să eviți dacă ești la început și cum să te folosești de modelul de afacere al Netflix când pui totul pe hârtie
  • De ce nu trebuie să amâni să îți creezi un lead magnet chiar dacă NU AI un website încă
  • Cum împachetezi totul încât oamenii să consume rapid ceea ce le oferi în schimbul înscrierii pe liste
  •  Plus câteva alte trucuri...

"Sunt super norocoasă că am învățat cum să construiesc un lead magnet înca de când am pornit blogul. Cu acești pași simpli am reușit să adun peste 1500 de subscriberi în primele 3 luni. Partea mai interesantă este că lista asta are peste 40% rată de deschidere și a crescut constant de atunci."

LUIZA - Blogger (mofturosilamasa.ro)

"Am pornit proiectul meu de suflet și am avut ocazia să lucrez cu Adrian încă din primele etape ale magazinului online. Când am început să organizez workshop-urile de styling am înteles că nu e atât de greu să construiești o listă de oameni interesați dacă vorbești pe limba lor și le oferi ceva care să le folosească. Abordarea asta mi-a schimbat modul de lucru în timpul pandemiei."

RALUCA CONSTANTIN - Designer (provocativeconcept.com)

E momentul să aduni lead-urile de care ai nevoie să îți crești afacerea.

Învață rapid în 5 pași tot ceea ce ai nevoie ca să atragi leaduri calificate în audiența ta.

VREAU SĂ ÎNCEP CHIAR AZI

Ok, cine mă ajută

să fac toate astea?

Salut, eu sunt Adrian Chircă. Ai aflat deja cât de importantă este o listă de abonați dacă vrei sa ai o afacere online care să îți ofere rezultate. Sau încă nu? 

Să te bazezi pe conturile tale de social media sau doar pe traficul organic ca să aduni leaduri sună simplu ca strategie. Ei bine, mie mi-a luat ani de zile să învăț să fac asta EFICIENT, dar mai ales multe nopți pierdute cu Facebook ads ca să cresc prima mea listă. 

Dupa ce am "spart" codul în ceea ce privește un lead magnet care să își facă treaba, am reușit să am prima mea lista care să și cumpere ceva - primul meu ebook.

Înainte să te gândești "nu cred ca pot să fac asta" - mai gândește-te o dată. Ai aceleași instrumente pe care le-am avut și eu...și nu sunt cu nimic special. Probabil că ești mai talentat ca mine la anumite lucruri. Eu doar sunt bun la copywriting și marketing.

Așa că astazi îți ofer o scurtatură - deci, ce te oprește?

>